Antonín Tlusťák tíhnul k motorsportu od malička - už ve dvanácti letech jezdil na motokárách. S blížícími se osmnáctými narozeninami začaly práce na soutěžním voze. Týden po dosažení plnoletosti absolvoval první velkou soutěž – Rally Šumava. Neoficiální debut si ale zádveřický pilot odbyl na Kopné v době, kdy mu bylo teprve sedmnáct. Šumavu totiž nechtěl odjet bez potřebných zkušeností, a tak si v rámci přípravy vypůjčil licenci svého otce. Regulérní premiéra pak až na ohnuté rameno zavěšení coby následek předsoutěžního testování proběhla bez problémů. Na dalších pět let spojil Tonda své působení se značkou Honda. Nejprve dvě sezóny odjel ve třídě N2, přičemž hned na první pokus získat titul. Toto období se neobešlo bez jedné těžké havárie (Okříšky), po níž musel Tlusťák vynechat tři podniky. Následně přesedlal o jednu kategorii výš na Type R třídy N3. V roce 2004 s touto Hondou vyhrál skupinu N sprintového šampionátu. Za další tři roky přišel nový zlom v kariéře – Citroën Saxo. Speciál třídy A6 už umožnil postup na zajímavé příčky absolutní klasifikace. Zatím poslední přezbrojení se uskutečnilo v rámci dvojitého šípu – Saxo vystřídala C2 S1600. Kromě českého šampionátu jezdí Tlusťák také podniky mistrovství Evropy. V nově zařazeném hodnocení vozidel s jednou poháněnou nápravou chce Tonda uspět co nejlépe.